Platforma podpory odběratelů TAURONu je online služba pro zákazníky, která umožňuje snadnou a rychlou výměnu informací o odběrných místech, fakturaci a platbách.
Fungování produktu
Zřízení přístupu
Požádejte nás o zřízení přístupu do on-line systému podpory zákazníků TAURONu prostřednictvím kontaktního formuláře. Po zadání Vašeho požadavku do systému obdržíte potvrzující odkaz k založení účtu a volbu přístupového hesla.
Funkcionality systému:
Rychlý náhled na vše důležité přímo na hlavní stránce,
Detaily odběrných míst,
Detaily smluv,
Přehled o fakturách a zálohách včetně informace o splatnosti,
Historie spotřeb,
U odběrných míst napájených na hladině vysokého napětí informace o rezervovaných kapacitách,
Možnosti přímého zadávaní požadavků na změny a další interakce s dodavatelem,
Odběratelé s produkty navázanými přímo na vývoj denního trhu mohou prostřednictvím portálu získat informaci o kalkulaci cen.
Přínosy
Dostupnost
Informace jsou Vám k dispozici kdykoliv.
Přehlednost
Máte neustálý přehled o všech svých spotřebách, smlouvách a platbách.
Interakce
Můžete pohodlným způsobem zadat přímo z portálu celou řadu požadavků.
Podmínky využití